verkligen underbar eftermiddag med amanda! hihi love it !
åkte upp till hästen och red in i skogen och hoppade :D
för er som inte visste så har jag alltid haft skräck för att hoppa med hästar,
jag har ridit delvis i mitt liv, ganska mycket faktiskt har alltid älskat hästar !
men har alltid varit rädd för att rida problem hästar och att hoppa.. men nu på senaste året har jag börjat tycka att det är super kul att hoppa ! :)
speciellt med Zerita då jag ridit henne fram o tillbaka i ett år, så nu har jag fastnat för henne ! :) hihi
och idag har jag tillochmed hoppat barbacka några små hinder.. fast zita tog dom som stora hinder.. hahahaha sjukt högt hoppade hon ! :o
jag gör om bilderna lite och sätter runda ringar för ansikterna för annars får jag nog inte lägga ut bilderna på manda.. hahaah :) och mina miner är inga fina .. hahaha
men nu ska jag fixa bilderna och lägga upp dom här :)
puss!

manda o zita :D

manda o zita :) hihi

zita o ja :) igga benet xp

bästa häst <3

åh pollen <3

haha shiet.. jag vet inte hur länga amanda garvade åt mitt face på denna bilden.. HAHA!
jag som precis har kommit över min skräck på att hoppa .. hahah
hon hoppade nästan över hinderstödet till höger.. fyfan va läskigt det var (a) barbacka också :O haha därför är min sits som den är .. haa så klaga inte
amanda failade med att ta kortet så det blev nästan när hon landade så bilden är tagen på "nervägen" eller så :p haha så jäkla vilket skutt det blev :D
+ att efter försökte hon bocka :) haha åhnej! :)


haha, i slutet av allt så skulle jag ta lite lugn galopp i en kurva och en liten liten backe upp :)
det är det mysigaste jag vet att galoppera lugnt och bara sitta med :) så mys
men zerita pigg som hon var idag satte fart som attan och stack nästan sen tvärnitade hon vid amanda med kameran. hahahahaha sjukt kul ! :)

oså klämmer vi in dom oserriösa bilderna :D

haha en oserriös manda :D eller kanske sitt normala ja ? :)

hästen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0