:)

för er som inte visste så är jag världens natt människa.. eller var kanske man ska säga ;o
för nu kan jag inte titta på film på nätterna längre utan att somna, eller om jag bara öppnar en bok så somnar jag direkt.. men därimot har jag alltid energi om man inte avslutar dagen med en bok eller film! :)
som just nu så är jag piggare än vad jag är på dagen, trots klockan snart är två .. :))
just nu har jag packat klart nästan hela packningen, :))
måste komma på nått mer att göra nu ju.. haha :)
hatar verkligen att sova det är det värsta som finns ;o
men nu ska jag titta in på en hemsida med roliga produkter som jag lägger ut bilder på snart :)
måste ju hitta på nått att göra ! :)
puss!
finns lite kvar att packa som sagt..
oså har jag glömt vissa saker på denna listan såsom, borste, tandborste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0