:))

hihi, älskling har nyss åkt hem .. :(
har inte packat ett skit idag ju .. inte duktigt alls ! ;o ska nog ta o packa lite nu ! :)
imon ska jag va med amanda en stund på förmiddagen, :))
sen kommer älskling hit och sover här :)) måndag åker vi till tranås i en vecka! :) nicee :D

måndag: älskling och jag ska vara själva i husvagnen :)
tisdag: älskling och jag ska vara själva i husvagnen :)
onsdag: lillebror kommer :)
torsdag: lillebror fortfarande kvar :)
fredag: pappa, agnetha, andreas, andreas, sandra, simon, louice och jesper kommer :) 
lördag: alla är där :)
söndag: hommeee :)

kommer vara fullrulle hela veckan, vi ska åka ring och vattenskidor efter våran båt, sen ska vi spela minigolf och bada o sola :D hihi
mysigast ska baby o jag har ensamma måndag till onsdag :D  hihi

juste...
jag har smsade en kille som har ett "Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG" objektiv :)
hoppas verkligen han har kvar det, har inte fått nått svar ännu..
någon som har ett sådant ? 

dethär ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0