:)

en ren mysdag, hihi :)
vaknade upp brevid min underbara pojkvän! :) åt frukost o såntdär, åkte hem till mig, sen upp till mamma för att mata djuren :) hihi sen spelade vi lite wii där :) sen sååå åkte vi heem, så åkte baby och tränade :)
sen resten av dagen har spenderats på balkongen med god mat och kortspel med agnetha, pappa och viktor ! <3
imon blir det att packa och troligtvis va med amanda på söndag förmiddag och sen åka till älskling och packa med honom, hihi sen åker vi till tranås måndag-söndag ! :) myyss! :)
vi ska bo ensamma i husvagnen måndag-onsdag, hihi mys :)
ne nu ska jag hoppa i säng brevid min lilla baby, som ligger o nördar mobilspel, sötnoosiiis<3
puss!

babyplutt o agnetha :)

pappa, hah :))

en bit av viktor, och agnetha :)

pappa x)

gonatttt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0