:))

har varit en underbar kväll med min älskling <3
åkte ut till uddebo runt hmm, halv åtta :) så var vi där till halv elva, så mys (L)
sen nu har vi tittat på tv osåå :) jag älskar verkligen min viktor mest av allt!
imon ska jag ju som sagt titta på en ny hjälm :)) hihi sen ska jag städa hela mitt rum! åhh (y) noot.
ne men nu ska jag sms'a min baby för han åkte nyss hem :(( och just nu ser jag på.. ehm poker :) hahah ser och ser :)
sen ska jag nana, skriver mer imon och lägger in bilder på hjälmen om ja hittar nån! :)
juste, vi var och hämtade våra körkort idag :) haha min bild blev helt faiiil!! :(( menmen :))
kanske slänger in en bild på de imon också :)
pösss!!!!
:)

Kommentarer
Postat av: Fabiannicole

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-01-05 @ 15:02:12
URL: http://fabiannicole.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0