ååh!

blir så jeffflaaa irriterad på denna skit!
min mobil spärrades i onsdags eller nått sånt, och så ringde mamma till tre och så sa dom att den va spärrad för att jag hade satt en egen spärr och ja, det har jag men det är en kontroll så att dom säger till när jag gått över 150 kronor det står inte att mobilen ska spärras !
och förra månaden blev det likadant den spärrades i slutet av månaden och då var min räkning på 800 och då hade jag ju gått över 150 ändå? åhh
och så gick jag in och ändrade spärren och den funkar ju fan inte fortfarande och det va i onsdags jag ändrade spärren! blir så sjukt trött på't!
och idag är det tillomed ny månad och då ska den väl funka igen.. men inte!
när jag ska ringa säger en kille: du har inte betalat din senaste faktura eller så säger han nått om den dära jävla spärren åh vad arg jag blir !
och det är just nu jag behöver min mobil som mest..
och när jag ska gå in och ta bort kostnadskontrollen så står det "tekniskt fel, kontakta kudservice" åh
jag hatar tre!
inte nån mer än mig som tycker tre är dåligt?
förlåt för agrivisiteten, haha men hatart!

D I S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0