17/7-10

i lördags var det ju den 17, vilket innebär 9 månader mer min älskling !
viktor johansson'
det finns ingen som kan ta den platsen du fått i mitt hjärta, det är ingen annan som kan ersätta den. platsen i mitt hjärta kommer vara din föralltid. för det finns ingen människa som är så underbar som dig. du är verkligen sen perfekta ifrån topp till tå. jag har aldrig träffat någon som är så underbar som dig. jag ville dela hela mitt liv med dig, och jag menar det verkligen. jag skulle aldrig klara mig utan dig, och det vet jag att jag verkligen inte skulle kunna. du är mitt allt i livet, du är mitt livs kärlek. 9 månader, bara början .. 

jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

aww,grattis! :)

2010-07-19 @ 11:11:09
URL: http://amandaabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0