vad är kärlek?



Vad kärlek är för mig?
Kärlek innebär så sjukt mycket och är ju inte bara kärlek till pojkvännen utan till familjen,djuren vännerna osv.
Kärlek är sjukt viktigt för mig, speciellt kär'kärlek, hihi
min kärlek till viktor är så sjukt stor, att jag aldrig skulle tänka mig att den skulle kunna försvinna, det känns som den alltid kommer finnas där lixom !
kärleken till min familj är enormt stor, utan den hade jag aldrig klarat mig! 
kärleken till djuren är nog nästan störst, haha ne men jag klarar inte av att veta att ett djur lider, jag skulle aldrig kuna se ett djur somna in, jag skulle aldriga kunna plåga ett djur. Djur är så oskyldiga? dom bara är där och är underbara. åh djur är nog det bästa som finns så stor kärlek till dom !
vet inte om man beskrivning var så bra, haha
men ska faktiskt sova nu så den fick bli som den blev :)
men en snabb mening som kan avsluta allt är: att jag älskar kärleken som finns inom allt!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0