tjenaaa!

i fredags var jag med amanda och vi gjorde typ ingenting, var hemma hos henne och åt godis osånt, haha fedt lamt !
oså åkte jag till viktor runt tio, så var han med macke, så va med dom då sen kom johan, men iallfall sen sov vi haha. sen skulle han träna vid tio på morgonen, så då väntade jag hemma hos honom, eller ah jag sov tills klockan kvart över tolv, hihi
sen åkte vi till a6, så köpte jag julklapp till min lillebror & pappa :)
bara mormor&morfar, mamma, farmor&farfar, älskling och storebror kvar ! :)
men iallfall sen åkte vi hem till viktor, sen hem till mig och sov hos mig :)
sen idag när vi vaknade vid halv elva var vi ensamma hemma, så då bakade vi pepparkakor, så mys !
sen åkte vi till a6 så köpte jag smink, sen hem till mig igen, så åkte han precis hem, haha :D
imon är det lucia !
puss!







haha sött..
alla bilder är tagna med mobilkamera så klaga int !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0