tänkte sätta igång med.. lära känns mig bättre, igen!

tänkte fortsätta med denna igen ;) börjar helt enkelt med den jag slutade med eller så :)
Så skriver om tre stycken idag för att komma ikapp lite ;)
Skriver om "I min hanväska" lite senare så delar upp det lite ;) hihi

Det här hade jag på mig idag:
Hade på mig svarta taights, tygskor, viktor tjocktröja, två linnen och halsduk ;)

f-f-f-fiiint. (nooot)

Mina syskon:
Jag har två syskon, en storebror och en lillebror :)
Min store bror heter Andreas och han är 19 år och bor fortfarande hemma. Han jobbar hos min pappa och spelar innebandy på fritiden som han gjort i snart 13 år, han är allmänt vimsig, han vet aldrig vart han har sina saker eller nått, :)
men men han är ändå världens bästa storebror ! :D
Min lillebror heter Marcus och är 10 år och är galen i crossar,vapen o allt såntdära ni vet ;)
vi bråkar rätt ofta, fast det slutar med att vi alltid skrattar åt varraan, haha
han är världens bästa lillebror :D
jag älskar mina bröder nått grymt, är stolt över dom ! :D

min storebror ;)

min lillebror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0