min natt :(


sååhär kändes min natt inatt, :(
jag somnade runt halv ett, osen så smsade min storebror vid halv två och bad mig låta dörren vara öppen för han hade glömt nycklar och han jobbade natt, så vaknade utav det :)
och då märkte jag att jag var äcklig blöt, kändes som jag skulle dö av värme, ändå hade jag fläkten på :o
jag hade kortbyxor och tshirt och visste inte vart jag skulle ta vägen jag slängde av mig kortbyxorna och tog halft av mig t-shirten. Men kan inte sova utan täcker över hela mig. Och så kände jag på elementet som är ungefär 40 cm ifrån mig, då var det skollhett, nästan så det inte gick ta på, alltså hade nån skruvat upp värmen på mitt element -.- men tillslut runt halv tre somnade jag (y) :D
och stängde såklart av elementet och vaknade av att jag frös som fan runt åtta, haha fail
va att vakna i stekande solsken till att vakna ute i snön ungefär !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0