min dag ! :)


Min dag har sett ut såhär:
Först gick jag upp vid sju, låg kvar i sängen till halv åtta, gick upp och sminkade mig sedan åkte till skulan :)
började 8.20 med musikprov, det gick bättre än vad jag förväntat mig! :)
Sedan hade vi no, våran lärare var inte där så jobbade med svenska och slutade en halvtimme tidigare :)
Efter det hängde jag med moa och åt på chikken mama :) Och sen hade vi svenska, och då har salen blivit dubbelbokad så hinner inte med den så typ flumm lektioner igeom :)
sen hade vi matte vilket gick snabbt, sen hem till viktor tills halv fem :) sen ner till house of pain och byta piercing och sen hem, sedan ner till viktor igen halv åtta och kom nyss hem och har duschat :D
där var min dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0