jag är med och tävlar!

jag är med och tävlar hos Millah om en eller två väggdekorationer!
Jag vill vinna dess två texter för att jag har alltid velat ha texter på väggen det är så fint!
eller över sängen, och jag ska ju flytta om en månad och ha vita väggar i mitt rum tror jag och då vill jag verkligen ha en text över sängen och en på väggen brevid dörren typ :)
jag skulle blir överlycklig om jag vann och då menar jag över lycklig !
hoppas jag har turen med mig som jag aldrig har annars..
va gärna med och tävla du med ! :)
puss!


typ sånhär :)


Kommentarer
Postat av: älin

shiet va fint! :D:D

det där hade man ju knappast sagt nej till!

PUSS :*

2010-12-20 @ 07:10:33
URL: http://wwhirlwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0