hiss & diss !

* Snön är ett stort hiss för mig, älskar snön mer än sol och värme!
Det är så sjukt mysigt när snön faller och det är mörkt ute och man sitter inne och tittar på tv, iih.
Jag vill ha snö året om!

* Julafton så otroligt mysigt och man får julklappar, iih :)
Älska julafton dåååå!! tomten kommer ju också :>

* Chokladkalendern man har varje vinter, alltid lika gott på morgonen! och mysiiit!


* Vinterskor jag har sjukt svårt att välja skor, vill helst ha tygskor hela vintern som jag kör på nu! :)
Tycker uggs är fult + att dom blir blöta dirr och går sönder skit fort, så ah ;)
Och kängor eller vad man ska säga tkr jag också är fult, men alla har typ det och passar i det, men jag skulle aldrig passa i det :( ångest över skor !!

* Att när snön smälter blir det blask, ser absolut inte fram emot det!

* Att verkligen alla har färgat håret brunt, kanske ingen diss så men ändå lite tråkigt, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0