godmorgon mina söta läsare :) hihi

Stannar hemma idag, känner att jag inte orkar gå.
jag är sjukt trött, ont i huvudet och magen, så bestämde mig för att sängen var min plats idag :D
såhär såg min dag ändå ut :o

svenskan - film, en film från första världskriget som suger röv.
engelska - jag,mohamed&marios går i liten grupp med en ensam lärare för vi har ig ttyp :) men hon är nu på resuchen, och dom andra lärarna vet ingenting om oss, åh får sånt damp. så kmr inte ha nått o göra ändå där.
idrotten/engelska - jag har ju engelska istället för idrotten :) men samma som innan då ;)
so - samma film som på svenskan.
spanska - vet inte vad vi ska göra, men antagligen nån lek eller nått "roligt" :)

så sängen passar utmärkt idag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0