godjulis !

julklapparna ifrån pappa har jag fått nu ;)
så ska vidare till mammas släkt nu, puss!




detta fick jag av pappa&agnetha&farmor&farfar&mina bröder
nagelack,polkagrishjärta,minneskort,extern hårdisk,schampoo,balsam,2 linnen, parfym, spa saker osv.
fick även 500:- på a6 av farmor och dom, + 1000 kr av min underbara broder ! :)


en t-shirt och en parfym av min älsklade pojkvän ! :D

Det längst upp till vänster fick jag och viktor tillsammans av hans mamma, vantar + en vante man ska ha tillsammans gulligt va ?!
+ biokort av pappa och agnetha fick vi tillsammans :)
+ att jag fick en bakbok av viktors mamma o pappa bara för jag bara så ofta där (a hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0