ett ögonblick & min tro


Har ju missat två dagar på denna ush och fy på mig!
men har ju somsagt varit hos viktor, menmen gör dom nu:)

Ett ögonblick
Ehm, haha vet inte riktigt vad jag ska ta för ögonblick, men kan väl ta på nyårsafton.
jag och viktor stod ute och tittar på himlen på alla raketer så såg vi tre stjärnor och båda tittade på varrandra och så pussades vi, hihi båda tänkte på samma sak. 3 stjärnor = 3 ord = jag älskar dig.
så efter dess så var stjärnorna våra, hihi :)
ddet är ett ögonblick jag nog inte kommer glömma ! :)

Min tro
Jag tror inte på Gud och inte på bigbang eller hur det stavas, jag venne vad jag tror på faktiskt.
jag tkr inte det är kostigt att tro på gud eller bigbang :)
men jag vet inte, tror inte på att det var en gud som skapade hela jorden och jag tror inte på att en explosion skapade den ;o
vetinte riktigt vad jag tror haha, jag lever livet och tänker inte så mkt på det helt enkelt ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0