dag 22


Det här upprör mig
haha vet inte vad jag ska skriva riktigt, men antar att det är typ som när jag stör mig på nått :)
Jag stör mig på när någon tror den är perfekt och att alla vill vara tillsammans med den och tar upp all uppmärksamhet. Och går och fejkler 24/7 för att hon/han verkligen ska vara perfekt.
Och verkligen inte vågar erkänna att det är nått fel på dom, om man säger tex "ojj vilka korta naglar du har" och personen svarar: neej? jag har typ normala det är ju fult att ha förlånga. bara för att hon/han inte vågar erkänna det, så löjligt!
Visst personen själv kanske trivs att bete sig så, men saken är att kompisar drar sig undan mer och mer, det är otroligt irriterande när folk tror för mycket om sig själv om man säger så ;)
Och innerst inne tror jag att den personen som är sådan vet att hon/han inte är snyggast,underbarast och bäst i stan.
Visst det är bra att ha ett själv förtroende och tro på sig själv, men man ska inte gå över styr.
Det är inte så jävla kul att sitta och lyssna på folk som bara pratar om sig själv 24/7.
det är vad jag själv tycker, men alla tycker olika ;)
hoppas ni inte miss förstår mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0