dag 20&21.

Den här månaden
Denna månaden har varit väldigt kort känns det som haha, dock är den ju inte slut ännu! :)
iallfall, men jag har varit typ trött och inte haft nån energi, haha
har sovit hela dagarna efter skolan o allt sånt :o
men hoppas på ett piggare 2011 nu !

Ett annat ögon blick
Euhm.. tycker det är svårt med sånadära ögonblick.. :o
kan berätta kort om ett ögonblick, det ögonblicket jag fick höra att vi skulle avliva min hund daisy så blev jag alldelles iskall i hela kroppen, hon var den bästa hunden jag någonsin träfffat, vi gjorde det mesta tillsammans & jag älskade henne från botten av mitt hjärta. och jag saknar henne något fruktansvärt fortfarande dock att det var typ 5 år sen nu..
daisy pluttan, hade henne vid min sida i 8 år.
När hon va förkyld så låg jag i hennes hundkorg och torkade snordropparna som rann, daisy jag saknar dig !


världens finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0