dag 18



Detta ångrar jag:
Hmm, jag vet otroligt många saker som jag ångrar som jag inte vill berätta såhär på bloggen som alla kan läsa.
Men en sak jag alltid ångrar mig om är när jag är minsta lilla sur mot viktor, efteråt undrar jag varför egentligen?
hatar det, men sån är jag tyvärr, kan sura i kanske en hel dag eller vara lite sur så i skolan, och sen när vi är efter skolan så kommer jag på hur onödigt det va, haha alltså sura för minsta lilla ;)
men ska försöka bli bättre :D:D

eller när man bråkar med nån, efteråt kommer man och tänka på hur onödigt det är egentligen och hur töntigt det är, så känner iallfall jag. bättre att vara sams och ha rolig det livet man lever ;)

& jag ångrar mig grymt mkt att jag inte jobbade bättre på bilden förra året, hah då hade jag kunnat få mvg ju ! :(
ajja saker man ångrar så om finns många !

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

jajamen :) vad hittar du på ikväll då? ^^

2010-12-21 @ 22:25:11
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0