dag 14



Min pinsammaste händelse:
jag har faktiskt ingen direkt pinsam händelse som jag kommer ihåg.. haha
jag skäms int så mycket över saker som händer, haha eller jo om jag är själv men inte om jag är med nån annan :)
men kan ta dagens pinsamaste händelse istället :)
det var idag när jag denise och amanda var på ica så pratade jag och amanda på vårat eget sätt så tittade jag på en som stod och spreyade en gran inne på ica en som jobbade där då :p
så sa jag:
Nämeen titta va faajjnt det bliirrr, så har ja aldrig gjort hemma!
amanda bah;
nemen titta så fajnte! det va klatchigt !
och han bara skrattade åt oss, sen bah stelnade han till o blev normal igen, haha
pinsamt för först kändes de som han bah skrattade åt oss sen kom på att vi kanske va sånna, haha
kanske inte ås kul för ni som läser, men det va roligt då iallfall !:)hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0