bellis gästbloggar!

Hejsan alla emmelies kära bloggläsare!
Just nu sitter jag på NOn, emmelie är pluggis och sitter och bygger hus med denisen, idag ska jag bara plugga och ha allmänt tråkigt. Vill ha helg!! Mitt tappra försök att få med emmelie på hockey funkade inte alls, tråkismånsis. hihi emmelie är sjukt bra, världens sötaste. Så jävla go tjej! Nu ska jag stänga ner innan min lärare kommer som ja inte kan namnet på.. Fast jag haft henne i ett och ett halvt år? Haha, PUSS PÅ ER!!!! Och fortsätt följa emmelies underbara blogg :) Ni kan följa min med om ni känner för't! www.ijsabellas.blogg.se , håller på och fixa design, så den är helt messed up nu. Men ändå, EMMELIE ÄR BÄST ♥ lovio

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0