woooupsss..

haha woups.. uppdateringen blev visst inte så bra idag :oo
men efter skolan åkte jag till a6 med manda, skulle köpa en mascara med hade inte pengar :( haha
sen åkte vi home to me, för min kamera är tillbaka ! glaaaaaaaad!!!!
fast.. objektivet är sönder nu.. när ska jag få börja fota igen !?!?!?!?!?
så får väl lämna in det nån gång i veckan, imon kanske :)
sen åkte vi hem till mig o fotade, så gått vi kunde med objektivet, zoomen har gått sönder :(
men vi har iallfall cyklat till konsum nyss slash amanda cyklade o jag gick ;p haha
så köpte vi dricka sen hem så körde pappa hem mandyy :)
men nu ska jag fixa bilderna lite,sen kommer några upp :)
puss!

nya lokan is so nice! smakar piggeline :) haha
och tuggemi = skolan räddad imon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0