pajj :)

sitter och äter hallonpaj som jag hittade i kylen :) hihi och ett stort glas med vatten ! 
tittar på sune på tv'n :) vi var på myrorna nyss hah, köpte en tv och en bok :)
har aldrig köpt nått där förut, men hittade en tv ganska stor fast en tjock tv ju.. men spela roll :) köpte den för 275:-
kände att jag inte vill lägga ner pengar på en ny platt'tv när jag tittar på sällan på tv, så detta var perfekt ;) haha
så köpte jag en bok som finns på bild där nere, mest för att jag ska kunna sova nån gång på nätterna (a haha :)
nu ska jag titta på sune och äta upp min pajj :)
sen göra om mitt rum lite till, sen lägger jag in bild på rummet ikväll tror jag :D
men smart som jag är så har jag tagit bort bilderna på rummet förut ;/ menmen ;)
blir snabbare cam bilder nu :)
puss!

tv'n :) hah bättre bild kommer ;)

boken ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0