only 10 timmar kvar :(

typ 10 timmar kvar till skolan :( haha
fast ja längtar lite, för imon äre ju ingen skola utan bara träffa alla typ :D haha

min älskling har nyss varit här :) och jag fick min dator !! hahah (a
han åkte nyss home :( men imon ska vi till a6 efter skuuulan :D
sen ska hans släckt komma på kvällen, så får se vad jag gör :)
jag längtar verkligen tills kameran är lagad!
men nu ska jag ta o chekka vidare på internet och kolla om jag hittar nått jag kan köpa imon :)
hoppas verkligen det är imon man får barnbidraget :o haha
skriver kanske mer sen
puss!

vill ha:
finns hos h&m:)
149:-

leggins ;) (tipsade ebba med domhär, och hon köpte dom;) snygga )
finns hos h&m
99:-


finns hos h&m
99:-

ska finns hos bikbok, men såg den inte igår :o :/
499:-

finns hos h&m
49:-

finns hos h&m
129:-


finns hos h&m
80:-

finns hos h&m
40:-

finns hos h&m
99:-

får se hur mycket av det här jag får hem imon då ;) haha
+ att många affärer har inte änns hemsidor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0