kort :)



har ju fått min dosa,kort & kod nu så hade tänkt att beställa ett nytt kort :)
frågan är om jag ska ta något av dessa över eller om jag ska vänta lite och beställa ett kort tills kameran har kommit (:
jag ska iallfall sova snart, slash stänga av datorn och läsa i min bok jag skrev om igår :) hihi
vaknade av att boken låg brevid mig, och mobilen på mig och lampan va tänd inatt klockan typ ett... hahah
jag är skit trött nu för skolan :( haha
imon är det tisdag vilket innebär att man vi börjar gå via schemat .. :@ 
5 korta lektioner och 2 timmars håltimma som ska spenderas med denise <3 gott!
men skriver kanske nått imon morgon eller inte :o haha vi får se :)
pusss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0