kanintesova

kan inte sova.. har luggit och skrivit en text på datan .. 
så nu är jag lite trött iallfall:) hihi
gör ett såndär tråkigt test innan jag somnar.. hah
puss!

Har du:
Någon som förstår dig? jao
Någon som du saknar? ja!
Någon som du hatar? nja
Vem kramade dig senast? viktor
Vem pussade dig senast? viktor
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast? viktor
Vem var du hemma hos senast? viktor
Har du pratat med någon idag? min lillebror
Har du skrattat idag? jadå

Jag:
Är singel? ne
Svär ofta? nje
Sjunger i duschen? haha ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? om någon annan hade det (a
Skrattar åt dina egna skämt? haa ja?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? never


Har du:
piercingar? öronen
Syskon? ja
Jobb? nej
För många vänner? ne
Rymt hemifrån? haha ne
Färgat håret? slingat
Bra självförtroende? fuck no
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja 
Varit kär? aa
Dumpat någon? nja
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? haha ah 
Brutit ett ben? ne
Tappat bort mig i min hemstad? nej tror ja inte :o
Sett en fallande stjärna och önskat? ah
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ah
Smugit ut utan lov? nopp
En hemlighet som ingen annan vet? nej
Sovit en hel dag? typp
Somnat gråtande? ah
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ne
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ah
Ätit musslor? ja
Haft ett förhållande i under en månad? när man va liten ;p
Blivit kallad player? ne
Färgat ditt hår svart? ne

Vad:
Längtar du till mest just nu? tisdag
Ska du göra i helgen? vätterfesten
Har du för kläder på dig? linne o trosor
Gjorde du igår? träffade viktor en snabbis
Ska du göra i sommar? den är slut om typ en vecka..
Åt du senast? några pinnar typ xd
Har du för mobil? sony ericsson w995
Vad köpte du senast? hmm, milkshek eller hur det stavas (a
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? fått panik!

Vem/vilka:
Slog du senast? venne
Fick du sms från senast? viktor
Pratade du med i telefonen senast? pappa
Älskar du? många
Skulle du kunna göra allt för? familjen,vänner & viktor
Var du med senast av det motsatta könet? för 3 timmar sen
Kan du lita på mest? viktor & amanda
Vet mest om dig? viktor
Sov du tillsammans med senast? viktor

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? ah
Biter du på naglarna? ja ibland :<
Är du EMO? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPA!!!!!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nee
Har du sjungit inför publik? haha ja
Följer du mode? nja jag tar på mig det jag känner för :)
Är du hungrig? nee
Är du blyg? jopp.. eller beror på mot vem

Kommentarer
Postat av: claraa

hihi, den snor jag till mig blogg om det är okej?(:

har så tråkigt nämligen -.- (;

2010-08-13 @ 12:47:36
URL: http://claraanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0