inget att göra :<

har verkligen ingenting att göra :(
och min dator är hos viktor.. och han är inte hemma, great? NEEEEEEEJ.
jag hade tänk att lägga upp lite gamla bilder typ, eller ifrån vintras :p
får väl ta någar jag lagt upp på andra sider osånt ;) hah
nu får jag väl sitta vid pappas dator elle nått ;)
sen nana & imon ska jag rida på morgonen ;)
puss


jag & jesper :)

maja,denise,ida,mohamed & jag :)

carro & jag :)

jag & ida :)

jag & maja :)

denise &jag :)

ida & jag :)

jag & olof :)

denise & jag:)

adam & ja :)

jag & jesper :)

jag & ida :)

adam,tony,jag & jesper :)

denise,jag & olof :)

deniser & jag :)

jesper & jag :)

jag & amanda :)

jag & bullis :)

jag & julia :)

Kommentarer
Postat av: denise

hahaha, dom söta på dig men fula bilderna på mig såklart ;) aja några va ju bra iaf, saknar den tiden ;o <3

2010-08-19 @ 22:39:42
URL: http://deniseborefelt.blogg.se/
Postat av: Rikardkaisa

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-13 @ 07:53:41
URL: http://rikardkaisa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0