hemma ifrån staden :)

hhaa, kom hem nyss ifrån stan med älskling <3
köpte en tröja och lite saker :) lägger in bilder på det istället ;)
nu ska jag måla naglarna :D haha
men skriver mer sen o lägger in bild på naglarna (y)
pusss!

detta :)


ifrån v
korsöronhängen, 3 st olika öronhängen röda(intemedpåbilden),svarta & silver.
gult grattiti nagelack, blått vanligt nagelack, svart vanligt nagelack, 2 rosavita padds 1 foundation :)

detta köpte jag på h&m för 50:-
först ska man ta ett vanligt nagelack t.e.x svart så blir det såhär:

så som det är på bilden, haha syns dåligt men ah ;)
lägger in bilder senare när jag målat naglarna :)

denna har ja inte köpt idag :)
denna fick jag av pappi :) 

och denna köpte jag idag :D
suddig bilden blev:/ hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0