heej :)

trodde jag uppdaterade i morse :o haha men hade visst inte gjort det :o
har nyss ätit och kommit hem ifrån stallet med mandaaa :)
zerita va lite konstig idag :o hon stod och sparkade med vänster bakben i gången hela tiden ;o
och bockade i galoppen :) haha fast bara små bocksprång ;) hihi
nu ska jag inte göra nånting mer idag, baka en cheesecake snart tror jag ;) hihi
tänkte lägga upp en video ikväll på zerita oså :) om jag får tag i amanda, som ska hjälpa mig ! :)
det är skit varmt ute och jag är förkyld som satan... 
och idag bärde jag fram korner och bommar som väger ton.. fyfan är helt slut (a hahaha
pusss!

:)

zerita <3

Kommentarer
Postat av: antonia

älskar hästar!

men vill du läsa om t.ex skönhetstips om dålig hy eller hårvård, kika gärna in på vår blogg då! :)

2010-08-12 @ 17:48:23
URL: http://nattstad.se/thegreeksisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0