fan va sjuk världen blivit

shiet..
johanna visade nyss hemsidan till deniz pappas blogg.. bebisen som är borta.. den bilden ja visade innan :o
helt jävla sjukt! han försvann för 5 årsen hela stockholm var fullt av sådanna planscher .. så jävla hemskt :(
kan inte sluta tänka på det nu, varför ska det behöva hända nån? :(
åh stackars barn.. han kan va vilket barn som helst i världen nu ju.. imed att ingen lär känna igen han ju..
stackarn..
här har ni hemsidan till deniz pappas blogg ..
finns tillomed en facebook grupp om honom, aw..
jag vet inte om dom hittat honom nu, men tänk vilken jävla känsla att änns barn försvinner, om det var mitt skulle jag aldrig mer släppa mitt barn ur synhåll om jag fick tillbaka det ..
kraam

här står det om att barnet finns i tyskland eller nått sånt, orkar inte läsa hela.. 
men kan inte sluta tänka på detta nu:O :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0