börja blogga igen...

tänkte börja blogga igen nu haha, eller ah skriva typ minst en gång om dagen iallfall (:
idag har jag varit med viktorbabu och inte gjort så mycket , sen skulle han träna, så nu är jag hemma (:
och nu är jag äntligen helt frisk ! :D hihi
ska snart sätta mig och skriva ett brev till min lärare och sen öva på spanska glosorna -.- !
men måste tyvärr göras .. :(
det har kommit två nya filmer på bio, som jag måste se! 
men skriver mer senare kanske
puss!


puss :)


i rymden finns det inga känslor ! :)

Kommentarer
Postat av: aamanda

dom vill jag med se! :d osen typ tusen ggr starkare med :d haha , men bäst i puss-trailern:

-du har så vackra öhon, ovanlig färg..

-.....blå?

HAHAHHA :D <3

2010-08-31 @ 19:21:46
URL: http://amrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0