10 månader ♥

viktor johanssson
det är du som har räddat hela mitt liv, det var du som kom som ett ljus i mitt mörker
jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för allt du gjort för mig, jag kan inte beskriva min
kärlek till dig, för den är så enorm, jag vill inte leva utan dig .. för vad skulle jag levt för då?
när jag vaknar är det dig jag tänker på och dig jag vill träffa.
en dag utan dig är som att någonting fattas.
jag har aldrig träffat en finare människa än dig, du är så sjukt snäll och underbar hela du
jag skulle aldrig byta bort dig mot något annan, för du är perfekt.
jag har aldrig träffat någon annan med ett sånt stort hjärta som du har..
det finns inga ord för hur snäll du är älskling, du är verkligen mitt allt.
jag vet inte hur jag skulle vara utan dig.. du är ju halva mig för jag orkar ingenting utan att veta att du är min.
du har kommit med lycka in i mitt liv, den sjuttonde oktober 2009 kommer jag aldrig glömma..
då jag blev lycklig, lycklig på riktigt. aldrig har jag känt den känslan förut pirret i magen, känslan att vakna upp och älska livet!
tänk att du var nyckeln till den ljusa sidan i livet, och nu är den upplåst, för med dig är allting så lätt.
jag kan verkligen vara trygg med dig, du är så sjukt underbar viktor.
åh jag kan säga det om och om igen.. jagälskardigjagälskardigjagälskardig!
jag kommer aldrig sluta säga dom orden, för dagen jag slutar älskar dig är dagen när jag grävs ner i jorden i kista..
men inte änns döden skiljer oss åt för vi ska leva vidare tillsammans i det blå, för vafan skulle jag göra utan dig?
jag vågar knappt tänkta tanken faktiskt.. den gör mig panikslagen!
tänk att just du en vanlig 15 åring för alla andra, men  för mig hela världen. tänk att just du har fått mig att må så jävla bra!
varje gång jag är nere och ledsen slutar det alltid med att jag skrattar, för jag tänker på dig!
och din lilla mun när den skrattar och ler, åh det finns nog inget sötare!
jag kan knappt skriva hur mycket du betyder för mig för dom orden finns ju inte ?
just nu vill jag bara krama om dig och berätta för dig hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder..
den sjuttonde oktober blev jag den lyckligaste..
jag kände på mig att det skulle vara vi föralltid viktor.. man ska aldrig säga föralltid.. men jag har känslan!
jag satt med min mobil på bussen hem och bläddrade fram till sommaren 2010 där vi är nu och tittade och tänkte,
undra om jag fortfarande är tillsammans med viktor då.. undra hur länge vi är tillsammans..
så satt jag och fantiserade om vilken underbar sommar vi skulle kunna ha om vi fortfarande var tillsammans..
och det är exakt vad vi har haft! allting blir så mycket lättare med dig, allting blir som man har tänkt sig!
man bråkar och tjaffsar ibland, men det är det som gör att man kommer på att man älskar varrandra..
så är det iallfall för mig, tjaffsar vi inser jag verkligen hur mycket jag älskar dig lite senare ..
visst jag kan säkert va lite jobbig ibland när jag på skojj planerar mitt liv framöver..
men jag vill bara att du ska finnas med i mitt liv framöver, jag vill kunna fantisera tillsammans med dig, för fantasier har inget med verklighet att göra.
jag kommer fortfarande ihåg när jag tog din hand för första gången, och vi gick tillsammans där på gatan.
jag var så lycklig jag var så stolt, för just världens finaste pojke var min!
och jag är fortfarande så jävla stolt över att du är min, och kommer alltid vara!
innan vi blev tillsammans tolkade jag alla killar som idioter, jag trodde verkligen inte att vi skulle bli tillsammans med min otur..
men sen när jag lärde känna dig så insåg jag hur jävla underbar du var, och är!
i mina ögon kommer du alltid vara den rätta.. så har jag iallfall kännt i 10 månader nu!
om jag hade kunant skulle jag ge dig hela världen, för du är värld allt viktor..
du betyder mer än livet för mig
viktor johanssson
det är du som har räddat hela mitt liv, det var du som kom som ett ljus i mitt mörker
jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för allt du gjort för mig, jag kan inte beskriva min
kärlek till dig, för den är så enorm, jag vill inte leva utan dig .. för vad skulle jag levt för då?
när jag vaknar är det dig jag tänker på och dig jag vill träffa.
en dag utan dig är som att någonting fattas.
jag har aldrig träffat en finare människa än dig, du är så sjukt snäll och underbar hela du
jag skulle aldrig byta bort dig mot något annan, för du är perfekt.
jag har aldrig träffat någon annan med ett sånt stort hjärta som du har..
det finns inga ord för hur snäll du är älskling, du är verkligen mitt allt.
jag vet inte hur jag skulle vara utan dig.. du är ju halva mig för jag orkar ingenting utan att veta att du är min.
du har kommit med lycka in i mitt liv, den sjuttonde oktober 2009 kommer jag aldrig glömma..
då jag blev lycklig, lycklig på riktigt. aldrig har jag känt den känslan förut pirret i magen, känslan att vakna upp och älska livet!
tänk att du var nyckeln till den ljusa sidan i livet, och nu är den upplåst, för med dig är allting så lätt.
jag kan verkligen vara trygg med dig, du är så sjukt underbar viktor.
åh jag kan säga det om och om igen.. jagälskardigjagälskardigjagälskardig!
jag kommer aldrig sluta säga dom orden, för dagen jag slutar älskar dig är dagen när jag grävs ner i jorden i kista..
men inte änns döden skiljer oss åt för vi ska leva vidare tillsammans i det blå, för vafan skulle jag göra utan dig?
jag vågar knappt tänkta tanken faktiskt.. den gör mig panikslagen!
tänk att just du en vanlig 15 åring för alla andra, men  för mig hela världen. tänk att just du har fått mig att må så jävla bra!
varje gång jag är nere och ledsen slutar det alltid med att jag skrattar, för jag tänker på dig!
och din lilla mun när den skrattar och ler, åh det finns nog inget sötare!
jag kan knappt skriva hur mycket du betyder för mig för dom orden finns ju inte ?
just nu vill jag bara krama om dig och berätta för dig hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder..
den sjuttonde oktober blev jag den lyckligaste..
jag kände på mig att det skulle vara vi föralltid viktor.. man ska aldrig säga föralltid.. men jag har känslan!
jag satt med min mobil på bussen hem och bläddrade fram till sommaren 2010 där vi är nu och tittade och tänkte,
undra om jag fortfarande är tillsammans med viktor då.. undra hur länge vi är tillsammans..
så satt jag och fantiserade om vilken underbar sommar vi skulle kunna ha om vi fortfarande var tillsammans..
och det är exakt vad vi har haft! allting blir så mycket lättare med dig, allting blir som man har tänkt sig!
man bråkar och tjaffsar ibland, men det är det som gör att man kommer på att man älskar varrandra..
så är det iallfall för mig, tjaffsar vi inser jag verkligen hur mycket jag älskar dig lite senare ..
visst jag kan säkert va lite jobbig ibland när jag på skojj planerar mitt liv framöver..
men jag vill bara att du ska finnas med i mitt liv framöver, jag vill kunna fantisera tillsammans med dig, för fantasier har inget med verklighet att göra.
jag kommer fortfarande ihåg när jag tog din hand för första gången, och vi gick tillsammans där på gatan.
jag var så lycklig jag var så stolt, för just världens finaste pojke var min!
och jag är fortfarande så jävla stolt över att du är min, och kommer alltid vara!
innan vi blev tillsammans tolkade jag alla killar som idioter, jag trodde verkligen inte att vi skulle bli tillsammans med min otur..
men sen när jag lärde känna dig så insåg jag hur jävla underbar du var, och är!
i mina ögon kommer du alltid vara den rätta.. så har jag iallfall kännt i 10 månader nu!
om jag hade kunant skulle jag ge dig hela världen, för du är värld allt viktor..
du betyder mer än livet för mig ♥


Kommentarer
Postat av: idasunemar

aww vad söta ni är tsm

2010-08-19 @ 19:48:30
URL: http://idasunemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0