tjeeeeena

sjuuukt gott väder idag (y :)
vaknade runt halv nio åt frukost o fixade mig, åkte med mamma ner till babyproffs, riktigt trööökdag idag, nästan inga kunder eller nått att göra alls ;o men imon och på fredag ska ja jobba med kusin :D:D 
jaja, slutade iallfall fyra, great sen efter det åkte pappa o jag och köpte sulor till mina fötter, höhö sen åt jag baguett när jag kom hem och snart kommer min underbara pojkvän hit! 
puss!

tänk om det fanns någon på denna jord,
som kunde besvara alla mina frågor som ligger och trycker i mig.

Kommentarer
Postat av: thess

sv; nej jag vet inte, men bra att du inte är de ;)

2010-04-14 @ 20:25:28
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0