tjaaaa

har inte uppdaterat bloggen på jätte länge? ;o
tänkte göra det i söndags, men då försvann mitt inlägg 2 gånger sen gav jag upp (: men får väl skriva vad jag gjort i veckan nu då ;)
i lördags; i lördags blev det tillslut att åka ner till älskling och sen upp till mig igen, sen vara där till runt nio. kommer faktiskt inte ihåg riktigt vad vi gjorde? sen åkte vi ner till älskling och så var jag där till ett nån gång, alltid lika mys! vi kollade på film, åt godis och bara mös :) kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde mer :) hehe :)
i söndags; i söndags åkte jag o viktor babu till a6 för han skulle köpa kläder o lite så :)
sen åkte viktur till hans farfar o farmor och jag hem till mig, senare på kvällen kom han till mig igen och sov här tills måndag, riktigt möjss! det kan inte bli bättre än att somna brevid den man älskar mest ! (L)
i går; igår så vaknade vi runt halv tolv nån gång, riktigt skönt! vi låg o kollade på tv en stund, sen morgonfiiix & sen blev det att laga mat, blev att äta frukost i samband med lunchen ;) haha sen åkte vi ner till viktor en stund sen åkte till a6, sen hem igen :) kollade på film och jag åkte hem runt ett, (:
idag; idag vaknade jag vid halv två, gick upp och åt frukost/middag, sen har jag inte gjort så mkt mer, vart på mediamarkt med mamma en stund o lite sånt ;) annars har det vart ganska lungt :)
men nu ska jag ta o kolla på nån film eller nått sånt, skriver mer nån annan dag, hehe
jag orkar inte uppdatera varje dag, har aldrig tid ändå :)
& grattis till denise som fyller 15 idag!
puss




jag idag, höhö


Kommentarer
Postat av: deniseee :D

Tack Benut ! :D <3

jag saknar dig vi måste hitta på nåt snart ;o

2010-04-11 @ 10:16:00
URL: http://deniseborefelt.blogg.se/
Postat av: Abdirahmanadine

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:14:10
URL: http://abdirahmanadine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0