med manda i stallet :)

idag vaknade jag runt tolv och så ringde mandaa, så hängde jag med henne till stallet,
lägger in lite bilder här nedan, har även massa filmer när vi hoppar, men vet inte hur man laddar upp filmer här (a) hihi
imon är det prao igen... wihooo :) sen ska jag till tandläkarn inte lika wihoo :(
har inte så mycket mer att skriva :o
puss!
idag vaknade jag runt tolv och så ringde mandaa, så hängde jag med henne till stallet. :))
lägger in lite bilder här nedan igga mina jogging byxor, haha. har även massa filmer när vi hoppar, men vet inte hur man laddar upp filmer här (a)
imon är det prao igen... wihooo :) sen ska jag till tandläkarn inte lika wihoo :(
igår var det världens bästa dag med älskling, bäst är han!
har inget mer att skriva :o
puss!

manda & zerita :)


jag & zerita :)

zerita & manda :)


jag & zitaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0