hoho

vaknade runt halv nio idag, gick upp runt tjugo i nio och åt frukost o fixade mig oså :D sen kom kusin hit o hämtade mig så åkte vi till babyproffs, där var jag till fem ungefär :) fick stå i kassan mycket idag, riktigt najs :D hoho
efter det åkte ja o handlade med pappa och sen somnade ja hemma dirr, haha (a) har sjukt ont i fötterna!
tittade också på dating in the dark ikväll, haha så sjukt :)
nu ska ja ta o sova  för imon är det en ny dag på praon!
puss!


haha, det ser ut som jag har fjortisvitt inne vid ögonen, men det har jag inte !

Kommentarer
Postat av: thess

sv; bra iaf att de inte blev ngt stort ;p jag vill inte bråka med dig o hoppas du inte är sur på mig för ngt ^^

2010-04-13 @ 22:42:06
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0