höhö :D

onsdag: jag var med ida i onsdags riktigt najjjs, har saknat henne sjukt mkt :O :(
men iallfall, vi gick till oset och åt riskakor och festis, haha och en tant flashade upp rumpan för oss. hahaha omg, ne men vi gjorde inte så mkt, vi gick mest runt o pratade oså :) sen kom älskling hem till mig senare på kvällen så gjorde vi tacos och så sov han hos mig, riktigt mys! jag lägger in lite bilder ifrån onsdags här nedanför ;)


jag & ida

vättern
vättern
idaaaaa


torsdag: vaknade upp brevid älskling runt halv ett, haha :D sen åt vi frukost oså :D
sen bakade vi kanelbullar och choklas muffins och tittade på håve, eller ah, viktor gjorde det :D höhö sen åkte vi ner till honom och så åkte jag hem runt ett . (y

jag o älskling när vi bakar bullar, hihi
fredag: idag vaknade jag vid tolv åt frukost och åkt till pappa, och längre har jag inte kommit, höhö
älskling kommer hit om en stund, sen får vi se vad som händer ikväll när viktor har match, men vi får se vad jag hittar på :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0