heeejs

ojoj har inte uppdaterat på länge nu :) men har inte orkat ellre haft tid ;)
i torsdags var det ju först skola, sista dagen innan lovet oså :)  sen blev det älskling efter det, jak ommer inte riktigt ihåg var vi gjorde, haha men vi åkte iallfall till mc vid nio och åt, haha (a
sen kom vi hem runt tolv, och gick och la oss, mys (L)
igår vaknade jag brevid älskling runt tio, gick upp åt frukost osånt, sen åkte vi till älskling senare på kvällen, och jag åkte hem vid tolv.
idag är det påskafton! hehe :) och jag har inte en aning om vad jag ska göra :) men vi får se ;)
men nu ska jag gå och fixa mig lite till sen åker jag till babyproffs :)
jag lägger in bilder ifrån onsdags, i detta inlägget.
puss


sis & jag haha ohno


hahah, mongo ;)
ne nu hinner jag inte lägga upp mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0