:D(L)

ligger i min säng och är tröööööött :)
gick upp halv sju i morse och åt frukost o fixade mig o allt sånt, sen åkte jag med mamma ner o fyllde i en sak till lägenheten att vi var intresserade (?) hih,
sen åkte vi hem gick ut med hundarna, så tog jag med en av katterna ut, haha så rädd va hon :)
sen åkte jag ner till babyproffsen vid 10, gjorde typ ingenting idag, torkade några hyllor, haha :)
sen slutade jag vid ett för att jag skulle till tandläkarn.. :)
ush, hate it. men iallfall, nu är jag hemma igen :) och snart ska jag gå ner till älskling ! (L)
& imon ska jag med amanda till stallet igen, great ! :)
hare fint :)
puss


meee :)


kissen (a

haha, naw

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0