17 april (L)

igår slutade jag runt tre, sen åkte jag hem och somnade på soffan, haha sen blev det att åka med mammut o company och kolla på en lägenhet i jkpg, det blir nog fin fint :)
sen åkte jag till hva och träffade alicia och denise en stund sen kom älskling så gick vi till söder, åt pizza o sånt :)
sen gick vi hem till älskling vid tio och åt, höhö sen kollade vi på tv tror ja ? höhö men sen somnade vi båda och min buss gick kvart över tolv, och vi vaknade vid kvar över tolv av att viktor mobil ringde, haha f-a-i-l! höhö, men blev att sova hos älskling, riktigt mys, sen åkte jag hem vid halv elva, och åkte till a6 med mammiii och bror, sen nu sitter jag här och har precis duschat och älskling kommer hit runt tre, :D
nu ska jag ta o fixa mig, skriver nog mer lite senare,
och idag är det världens bästa dag, 1 2 3 4 5 6 månader med min älskling ! :D
puss!


Kommentarer
Postat av: denise

gratttis till erat halvår ;D

2010-04-18 @ 02:21:09
URL: http://deniseborefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0